အထူးေၾကျငာခ်က္





သမၼာအလင္းဘေလာ့ခ္ပရိသတ္မ်ားအားလုံးမဂၤလာပါခင္ဗ်ာ


ဘုရားရွင္ရဲ႕ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ " Th Mar A Linn " အင္တာနက္ခရစ္ယာန္ေရဒီယိုေလးကို စတင္ထုတ္လႊင့္ႏိုင္ခဲ့ပါၿပီ ..အစဦးပိုင္းမို႔ အဆင္မေျပမႈေတြ ေရဒီယိုရပ္တန္႔မႈေတြ ရွိေနပါေသးတယ္ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးၿပီး က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ေရဒီယိုေလးကိုလည္းအားေပးေစခ်င္ပါတယ္ အခက္အခဲ၊ နားလည္မႈလြဲမွားျခင္းေတြ အမ်ားႀကီးထဲက အခုလို ဘုရားရွင္မ်က္ႏွာသာေပးခဲ့တဲ့အတြက္လည္း မ်က္ရည္က်မိေအာင္ကို ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းပါတယ္ " သမၼာအလင္းအင္တာနက္ေရဒီယို " နားဆင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ Internet Browser မွာ http://72.13.81.37/radio လို႔ရိုက္ထည့္ၿပီး နားဆင္လို႔ရပါတယ္ က်ေနာ္တို႔ ဘေလာ့ခ္ေလးကို ၀င္ၾကည့္တာနဲ႔လည္း ေရဒီယိုကိုနားဆင္ႏိုင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ထားပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ အစီအစဥ္သစ္ေလးေတြထပ္ထည့္မွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ေရဒီယိုအေကာင့္ " thmaralinn@gmail.com ကိုလည္း အက္ထားလို႔ရပါတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းအသိေပးအပ္ပါတယ္။



ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္
သမၼာအလင္း

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites