The Westminster Confession of Faith 1646 အခန္း (၂) ( ဘာသာျပန္ )

The Westminster Confession of Faith (1646)
၀က္(စ္ထ္) မင္စတာ ယုံၾကည္ျခင္းဆိုင္ရာ၀န္ခံခ်က္

Chapter (2) God and The Holy Trinity
အခန္း(၂) ဘုရားသခင္ႏွင့္သန္႔ရွင္းေသာသုံးပါးတစ္ဆူဘုရား

၁။       စစ္မွန္ေသာ အသက္ရွင္ေတာ္မူသည့္ ဘုရားသခင္တစ္ပါးတည္းရွိ၏။ ထိုဘုရားသခင္တည္ရွိမႈႏွင့္ျပည့္
          ၀စုံလင္ျခင္းတို႔မွာ အကန္႔အသတ္မဲ့ျဖစ္သည္။ ထိုဘုရားသခင္ နာမ္၀ိညာဥ္ စစ္စစ္ျဖစ္သည္။ ျမင္ေတြ႕
          ႏိုင္ျခင္းမရွိ၊ ရုပ္ခႏၶာကိုယ္မရွိ၊ ခႏၶာအစိတ္အပိုင္း (သို႔မဟုတ္) စိတ္ခံစားခ်က္လည္း မရွိပါ။ ေျပာင္းလဲ
          ျခင္းမရွိဘဲ အကန္႔အသတ္မဲ့ နိစၥထာ၀ရတည္ေတာ္မူ၍ လူသားတို႔အသိဥာဏ္ျဖင့္ သိျမင္ႏိုင္စြမ္းထက္
          ေက်ာ္လြန္၍ တန္ခိုးအၾကြင္းမဲ့ ရွိေတာ္မူသည္။ အရာခပ္သိမ္းကို ဘုရားသခင္သည္ မိမိအလိုေတာ္အ
          တိုင္း မိမိ၏ ဘုန္းထင္ရွားေစျခင္းအလို႔ငွာ ဖန္ဆင္းခဲ့သည္။ ထိုဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္သည္လည္း
          ေျပာင္းလဲျခင္းမရွိ။ အၾကြင္းမဲ့တရားမွ်တျခင္းရွိ၏။
          ဘုရားသခင္သည္ အၾကြင္းမဲ့ေမတၱာရွင္၊ ေက်းဇူး၊ ဂရုဏာ၊ စိတ္ရွည္သည္းခံေတာ္မူျခင္းႏွင့္ ျပည့္စုံ၍
          ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ သမၼာတရားျဖင့္ ၾကြယ္၀ေတာ္မူ၏။ ထိုဘုရားသခင္သည္ အမွားျပဳသူ၊  ပညတ္
          တရားကိုခ်ိဳးေဖာက္သူ၊ အျပစ္ျပဳသူတို႔ကို ခြင့္လႊတ္ေတာ္မူ၍ မိမိအား စိတ္ေရာကိုယ္ပါ ရွာေဖြေတြ႕ရွိ
          သူတိုင္းကို ေက်းဇူးျပဳေတာ္မူ၏။ တခ်ိန္တည္းတြင္ ဘုရားသခင္သည္ အၾကြင္းမဲ့ေျဖာင့္မတ္ေတာ္မူ
          သည္ျဖစ္၍ တရားစီရင္ျခင္းသည္ေၾကာက္မက္ဖြယ္ျဖစ္လ်က္ အျဖစ္မွန္သမွ်ကို  မုန္းတီးေတာ္မူသ
          ျဖင့္ အျပစ္ရွိသူကို မည္သည့္နည္းႏွင့္မွ် လႊတ္မည္မဟုတ္ပါ။

၂။       ဘုရားသခင္သည္ သက္ရွိအားလုံး၊ ဘုန္းအသေရအလုံးစုံ၊ ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းမ်ားကို ပိုင္
          ေတာ္မူ၏။  သူ၌ျပည့္စုံလုံေလာက္လ်က္ရွိသျဖင့္ မိမိဖန္ဆင္းခဲ့သည့္ မည္သည့္အရာကိုမွ် အလိုမရွိပါ
          မည္သည့္ဘုန္းအသေရကိုမွလည္း ရယူစရာမလိုပါ။ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကိုသာ ထိုအရာတို႔၌လည္း
          ေကာင္း၊ ထိုအရာတို႔အားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ထိုအရာတို႔အေပၚ၌လည္းေကာင္း သက္ေရာက္ထင္ရွား
          ေစျခင္းသာရွိသည္။ ရွွိရွိသမွ်အားလုံးတို႔၏ မူလဇစ္ျမစ္လည္းျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔
          သည္ ကိုယ္ေတာ္အထဲကလည္းေကာင္း၊ ကိုယ္ေတာ္အားျဖင့္လည္းေကာင္း၊  ကိုယ္ေတာ့္အဘို႔အ
          လို႔ငွာလည္းေကာင္း ျဖစ္ၾက၏။ ဘုရားသခင္သည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔အေပၚ၌ အာဏာသက္
          ေရာက္သည္ျဖစ္၍ ဘုရားသခင္လုပ္ေဆာင္လိုသမွ်တို႔ကို ထိုအရာတို႔မွ တဆင့္၊ ထိုအရာတို႔ အဘို႔
          အလို႔ငွာ (သို႔မဟုတ္) ထိုအရာတို႔အားျဖင့္ ျပဳပိုင္ခြင့္ရွိေတာ္မူ၏။ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔သည္ ဘုရား
          သခင္၏ေရွ႕ေတာ္တြင္ ဖြင့္လွစ္၍ ထင္ရွားျခင္းရွိၾက၏။ သူ၏ဥာဏ္ေတာ္သည္ အနႏၱျဖစ္၍ လုံး၀ဥႆုံ
          ခိုလႈံကိုးစားရာျဖစ္သည္။ ဖန္ဆင္းသမွ်အရာအားလုံးႏွင့္လည္း ကင္းလြတ္လ်က္ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္
          ဘုရားသခင္၌ မည္သည့္အရာမွ် ထင္မွတ္မထားသည့္အရာႏွင့္ မေသခ်ာေသာအရာဟူ၍မရွိပါ။
          သူ၏ ႀကံစည္ေတာ္မူသမွ်၊ ျပဳေလသမွ်၊ မိန္႕ေတာ္မူသမွ်တို႔သည္ သန္႔ရွင္းေတာ္မူ၏။ ေကာင္းကင္
          တမန္မ်ား၊ လူသတၱ၀ါမ်ားႏွင့္ အျခားဖန္ဆင္းခဲ့သမွ်ေသာ အရာအားလုံးတို႔ကို ဘုရားသခင္က မိမိ
          အား အလိုေတာ္ရွိသည့္အတိုင္း ကိုးကြယ္ျခင္း၊ အေစခံျခင္း (သို႔မဟုတ္) နာခံျခင္းမ်ားရွိၾကရန္ေတာင္း
          ခံလွ်င္ ေပးဆပ္ရမည့္ တာ၀န္ရွိၾကသည္။

၃။       တလုံးတ၀တည္းေသာဘုရားသခင္၌ yk*¾Kdvf သုံးပါးရွိသည္။ တန္ခိုးေတာ္ႏွင့္ အနႏၱထာ၀ရျဖစ္ေတာ္
          မူေသာခမည္းေတာ္ဘုရားသခင္၊ သားေတာ္ဘုရားသခင္ႏွင့္ သန္႔ွရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ ဘုရားသခင္
          တို႔ ျဖစ္သည္။ ခမည္းေတာ္ဘုရားသခင္သည္ မည္သူ႕အားျဖင့္မွ် တည္ရွိလာျခင္း၊ ေပါက္ဖြားလာျခင္း
          မဟုတ္ပါ။ သားေတာ္သည္ ခမည္းေတာ္ဘုရားသခင္အားျဖင့္ ထာ၀ရျဖစ္ပြားလာျခင္းျဖစ္သည္။ သန္႔
          ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ ခမည္းေတာ္ႏွင့္ သားေတာ္တို႔ထံမွ ဆင္းသက္ေတာ္မူျခင္းျဖစ္၏။


ဤေနရာတြင္ အခန္း (၂) ၿပီးဆုံးပါသည္။
အခန္း (၃) အားဆက္လက္ေဖာ္ျပေပးသြားပါမည္။

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites