The Westminster Confession of Faith (1646)
၀က္(စ္ထ္) မင္စတာ ယုံၾကည္ျခင္းဆိုင္ရာ၀န္ခံခ်က္
Chapter (3) God’s Enternal Decree
အခန္း(၃) ဘုရားသခင္၏ထာ၀ရစီရင္ခ်က္
၁။ ဘုရားသခင္၏သန္႔ရွင္းျမင့္ျမတ္ေတာ္မူေသာ ဥာဏ္အေျမာ္အျမင္ႏွင့္ မိမိ၏သန္႔ရွင္းေသာအလိုေတာ္မွ
ေန၍ ထာ၀ရအစဥ္တည္ေနေတာ္မူ၍ လြတ္လပ္ၿပီးေျပာင္းလဲျခင္းမရွိဘဲ ျဖစ္ေပၚလာလတၱံေသာ အရာ
တို႕ကို ခန္႔ထားေတာ္မူ၏။ သို႕ေသာ္လည္း ထိုအရာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္သည္ အျပစ္တရားကိုျဖစ္ေပၚ
ေစသူမဟုတ္ပါ။ အဖန္ဆင္းခံသတၱ၀ါအေပါင္းတို႔၌ ေဖာက္ျပန္ပုန္ကန္လိုေသာ ဆႏၵကို ျဖစ္ေသသူ
လည္းမဟုတ္ပါ။ ပုန္ကန္ျခင္းငွာ လြတ္လပ္ခြင့္ႏွင့္ ျဖစ္လာစရာအေျခအေနကိုလည္း ဖယ္ရွားျခင္းမျပဳ။
၂။ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔သည္ ျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရွိသည့္အေျခအေနမ်ားျဖင့္ ျဖစ္လာၾကမည္ကို ဘုရားသခင္
သိျမင္ေသာ္လည္း ထိုသို႔ျဖစ္လာမည္ကို ႀကိဳျခင္းအေပၚမူတည္ၿပီး ခြဲခန္႔မွတ္သားျခင္းျပဳျခင္းမဟုတ္
(သို႔မဟုတ္) အေျခအေနတမ်ိဳးမ်ိဳးအေပၚတည္၍ ျဖစ္လာႏိုင္ဖြယ္ရွိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚေစရန္ ခြဲခန္႔
ထားျခင္းလည္း မဟုတ္ပါ။
၃။ ထာ၀ရဘုရားသခင္၏ ခြဲခန္႔ဆုံးျဖတ္ေတာ္မူခ်က္ျဖင့္ မိမိ၏ဘုန္းေတာ္ထင္ရွားျခင္းရွိေစရန္ လူသား
အခ်ိဳ႕ႏွင့္ ေကာင္းကင္တမန္မ်ားအား ထာ၀ရအသက္ရွင္ေစရန္ ႀကိဳတင္ခြဲခန္႔မွတ္သားထားလွ်က္
အျခားသူတို႕ကိုလည္း ထာ၀ရေသျခင္းႏွင့္ေသဆုံးရန္ ႀကိဳတင္ခြဲခန္႔မွတ္သားထားပါသည္။
၄။ ေကာင္ကင္တမန္မ်ားႏွင့္ လူသားမ်ားအား ႀကိဳတင္ခြဲခန္႔မွတ္သားထားျခင္းသည္ သီးျခားႀကံစည္ထား
ေသာ မေျပာင္းလဲႏိုင္သည့္ အႀကံအစည္ေတာ္ျဖစ္သည္။ သူတို႕၏ အေရအတြက္တို႔သည္လည္း ခိုင္
မာတိက်မႈရွိ၍ အေရအတြက္ကို ေလွ်ာ့၍မရ၊ တိုး၍လည္းမရပါ။
၅။ ထာ၀ရအသက္ရွင္ျခင္းသို႔ေရာက္ရန္ ႀကိဳတင္ခြဲခန္႔သတ္မွတ္ျခင္းခံရေသာ သူတို႔ကို ဘုရားသခင္သည္
ထာ၀ရဘုန္းထင္ရွားျခင္း ရွိေစရန္ ဤကမာၻမတည္ရွိမီကပင္ မိမိ၏ မေျပာင္းလဲႏိုင္ေသာ ထာ၀ရအႀကံ
အစည္ေတာ္ႏွင့္အလိုေတာ္ရွိသည့္အတိုင္း ခရစ္ေတာ္၌ ေရြးေကာက္ေတာ္မူျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ျပဳ
ျခင္းတြင္ သူ၏လုံး၀လြတ္လပ္ေသာ ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ ေမတၱာေတာ္မွျဖစ္၍ ထိုသူတို႔၏ ယုံၾကည္ျခင္း
ႏွင့္ ေကာင္းမႈကုသိုလ္မ်ားကို ႀကိဳတင္သိျမင္ျခင္းေၾကာင့္မဟုတ္ပါ။ ထိုသို႔ေသာ ယုံၾကည္ျခင္းမ်ိဳးႏွင့္
ေကာင္းမႈကုသိုလ္ကို မရမေနႀကိဳးစားအားထုတ္ၾကျခင္းအေပၚ ႀကိဳတင္သိျမင္ေသာေၾကာင့္လည္း မ
ဟုတ္သလို အျခားေသာ ဖန္ဆင္းျခင္းဆိုင္ရာ မည္သည့္အေၾကာင္းအရာတစ္ခုခုေၾကာင့္လည္းမဟုတ္
ပါ။ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႕သည္ဘုရားသခင္၏ ဘုန္းေတာ္ထင္ရွားေစရန္ႏွင့္ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းျခင္း
ရွိေစရန္သာျဖစ္၍ မည္သည့္က်ိဳးေၾကာင္းဆက္ႏြယ္မႈ၊ မည္သည့္ၾသဇာသက္ေရာက္မႈမ်ားေၾကာင့္ မဟု
တ္ပါ။
၆။ ဘုရားသခင္သည္ ေရြးေကာက္ထားေသာလူသားမ်ားကို ဘုန္းေတာ္အတြက္ ခြဲခန္႔မွတ္သားထားသကဲ့
သို႔ ထိုသို႔ျဖစ္ေစျခင္းငွာ လိုအပ္သမွ်ကိုလည္း ထာ၀ရလြတ္လပ္ျခင္းရွိေသာ သူ၏အႀကံအစည္ေတာ္အ
တိုင္း ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္သတ္မွတ္ေပးထားၿပီးျဖစ္သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ အာဒံအားျဖင့္ က်ဆင္းခဲ့သည့္ လူ
တို႔ထဲမွ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ေရြးႏႈတ္ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ေသာသူတို႔ကို ခရစ္ေတာ္၌ ယုံၾကည္ျခင္း
သို႔ေရာက္ေစရန္ အခ်ိန္တန္ေသာအခါမွ ၀ိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ အလိုေတာ္ႏွင့္အညီေခၚယူေတာ္မူ၏။
ထိုသူတို႔အား ေနရာမွန္၌ထားရွိၿပီး ေမြးစားေတာ္မူကာ သီးျခားထားရွိၿပီး ယုံၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ကယ္
တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ေစရန္ တန္ခိုးေတာ္အားျဖင့္ေစာင့္ထိန္းေပးလွ်က္ရွိသည္။ ေရြးေကာက္ျခင္းခံရသူ
တို႔ကိုသာ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ေရြးႏုတ္ေတာ္မူျခင္း၊ အလိုေတာ္ႏွင့္အညီ ေခၚယူေတာ္မူျခင္း၊ ေနရာမွန္
၌ထားရွိျခင္း၊ ေမြးစားေတာ္မူျခင္း၊ သီးျခားထားကာ ကယ္တင္ေတာ္မူ၍ အျခားမည္သူ႕ကုိမွ် ယင္းသို႔မ
ျပဳပါ။
၇။ ရွာေဖြလိုက္စစ္၍မကုန္ႏိုင္ေသာ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ႏွင့္အညီ ေက်းဇူးျပဳလိုသူကိုေက်းဇူးျပဳ၍
ေက်းဇူးမျပဳလိုသူကို ထိန္ခ်ိန္ထားလ်က္ မိမိဖန္ဆင္းထားေသာ သတၱ၀ါတို႔အေပၚ၌ အုပ္စိုးျခင္းအာ
ဏာေတာ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ ဘုန္းေတာ္အားထင္ရွားေစရန္ ဘုရားသခင္သည္ က်န္ရွိေသာလူသားတို႔
ကို ကြက္၍ခ်န္ခဲ့ၿပီး သူတို႔ျပဳေသာအျပစ္မ်ားေၾကာင့္ သူတို႕ကို အရွက္ကြဲအက်ိဳးနည္းေစရန္ႏွင့္ အားရ
ႏွစ္လိုဖြယ္မရွိေစရန္ ခြဲခန္႔မွတ္သားေပးထားသည္။ ထိုသို႔ျပဳရျခင္းမွာ မိမိဘုန္းေတာ္ႏွင့္ျပည့္၀ေသာ တ
ရားစီရင္ျခင္းအေပၚ ခ်ီးမြမ္းၾကေစရန္ျဖစ္သည္။
၈။ ဤသို႔ႀကိဳတင္ခြဲခန္႔ျခင္းဆိုင္ရာ သြန္သင္ခ်က္သည္ အလြန္တရာလွ်ိဳ႕၀ွက္နက္နဲသည္ျဖစ္၍ အထူးဂ
ရုစိုက္ကိုင္တြယ္ရန္ လိုအပ္သည္။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ ေဖာ္ျပထားသည့္ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္မ်ား
ကို ဂရုတစိုက္အာရုံျပဳျခင္းအားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ နာခံလိုက္ေလွ်ာက္ျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း၊ လူ
တို႔သည္ မိမိတို႔အားအလိုေတာ္ႏွင့္အညီ ေခၚယူေတာ္မူျခင္းအေပၚ စိတ္ခ်ေသခ်ာျခင္းရွိကာ မိမိတို႔ကို
ထာ၀ရကာလအတြက္ ေရြးျခယ္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းကို စိတ္ခ်ယုံၾကည္လာႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ဤသို႔
ျဖင့္ ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းျခင္း၊ ရိုေသေလးစားျခင္းႏွင့္ ထာ၀ရဘုရားသခင္အေပၚ အံ့ၾသျခင္း၊ ႀကိဳး
စားအားထုတ္ျခင္း၊ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၏ ၀မ္းေျမာက္ဖြယ္ ဧ၀ံေဂလိတရားကို နာခံလိုက္ေလွ်ာက္ေသာ
သူတို႔၌ ၾကြယ္၀ျပည့္စုံေသာ ႏွစ္သိမ့္ျခင္းမ်ားအား ဤသြန္သင္ခ်က္တို႔မွ ရရွိေစမည္ျဖစ္သည္။
0 comments:
Post a Comment