ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာမွားယြင္းပါလည္း ...........


မဂၤလာပါ။ က်ေနာ္တို႔ေလ့လာၾကမယ့္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ေမးခြန္းတစ္ခုနဲ႔ဖြင့္လိုက္ၾကရေအာင္။
ခင္ဗ်ားဘ၀မွာ ဘယ္ႏွႀကိမ္ေလာက္မွားခဲ့ဖူးလဲ။ ဒီေမးခြန္းကိုမေျဖခင္မွာ မိတ္ေဆြကိုက်ေနာ္သတိေပးခ်င္တယ္။ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ျပဳမိဖူးတဲ့အမွားေတြပါ မက်န္ခဲ့ရေလေအာင္
မိတ္ေဆြမွတ္မိတဲ့ မွားယြင္းမႈအႀကိမ္ေပါင္းကို (၂)ဆပြားၿပီးတြက္ၾကည့္ပါ။
ကဲ ....... ဒီေလာက္ဆို ကိုယ္ဘယ္ေလာက္ဆိုးညစ္တယ္ဆိုတာ မိတ္ေဆြနားလည္ေလာက္ၿပီထင္ပါတယ္။ အဲဒီေလာက္ဆိုးညစ္တဲ့ခင္ဗ်ားလိုလူကို ဘယ္သူေတြက အထင္ႀကီးေလးစားေနၾကသလဲ၊
ဘယ္သူေတြကမ်ား ကဲ့ရဲ႕ရႈတ္ခ်ေနၾကသလဲ။ ဘယ္သူေတြကမ်ား ခ်စ္ခင္ေနၾကသလဲ။
မိတ္ေဆြကိုအထင္ႀကီးေလးစားေနၾကတဲ့သူေတြကို မိတ္ေဆြရဲ႕အမွားေတြထဲက တစ္၀က္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာျပၿပီး အသိေပးရဲလား။ အဲဒီလို အသိေပးၿပီးရင္ေကာ အဲဒီလူေတြက မိတ္ေဆြကိုု
အရင္အတိုင္းပဲ အထင္ႀကီးေလးစားၾကမယ္လို႔ ေသခ်ာရဲ႕လား။ ကဲ ..... ဒီအပိုင္းကိုထားလိုက္ပါဦး။
သမၼာက်မ္းစာထဲက အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုအားျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ ခြန္အားယူၾကရေအာင္။
ရွင္ေယာဟန္ ၄း ၁- ၃၅ မွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့အေၾကာင္းအရာကို ၾကည့္ရေအာင္။
ဒီအေၾကာင္းအရာမွာ သခင္ေယရႈက ရွမာရိမိန္းမတစ္ေယာက္ကို အျပစ္လႊတ္တဲ့အေၾကာင္းကိုေတြ႔ရမွာျဖစ္ၿပီး အဲဒီလိုအျပစ္လႊတ္ျခင္းခံစားရတဲ့မိန္းမရဲ႕အသက္တာအေၾကာင္းကိုပါ တၿပိဳင္နက္ေလ့လာႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
သခင္္ေယရႈက ရွမာရိနယ္ကိုျဖတ္သြားရင္း ယာကုပ္ေရတြင္းကိုေရာက္တဲ့အခါမွာ
ခရီးပန္းေတာ္မူတဲ့အတြက္ ထိုင္ၿပီးနားေတာ္မူတယ္။ အဲဒီလိုနားတဲ့အခ်ိန္က ညေန(၆)နာရီဆိုေတာ့
သူတို႔ႏိုင္ငံရဲ့စံေတာ္ခ်ိန္အရဆိုရင္- ညဥ့္ဦးယံရဲ့အစ ေန၀င္ခ်ိန္ျဖစ္တယ္။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ လူအမ်ားစုက လုပ္ငန္းကိုယ္စီကေန အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ၿပီး
မိသားစုနဲ႔အတူ အနားယူညစာစားၾကတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာမွ လူေတာမတိုး၀ံ့တဲ့ ရွမာရိမိန္းမတစ္ေယာက္က ယာကုပ္ေရတြင္းကို ေရခပ္ဖို႔ထြက္လာတယ္။ သူ လူေတာမတိုး၀ံ့တာက အေၾကာင္း(၂)ခ်က္ရွိတယ္။
(၁) အခ်က္က လူေတြက အထင္ေသးစက္ဆုပ္ၿပီး ပစ္ပယ္ထားလို႔ျဖစ္တယ္။
(၂) အခ်က္က သူကိုယ္တိုင္က လိပ္ျပာမလံုတဲ့အတြက္ လူေတြကိုရင္ဆိုင္ရမွာေၾကာက္လာလို႔ျဖစ္တယ္။
အဲဒီလိုအခ်က္ေတြေၾကာင့္ လူျမင္မခံခ်င္လို႔ သူမ်ားေတြအိမ္မွာအနားယူေနၾကတဲ့ ေမွာင္ရီပ်ိဳးစအခ်ိန္ေရာက္မွ
ေရခပ္ထြက္လာတဲ့မိန္းမခမ်ာ သခင္ေယရႈနဲ႔မွ ေရတြင္းမွာလာဆံုၾကတယ္။
တိုက္ဆိုင္ႏိုင္လိုက္တာလို႔ မိတ္ေဆြထင္ပါသလား။ တကယ္ေတာ့ ဘုရားသခင္ရဲ့လုပ္ေဆာင္မႈတုိင္းမွာ
တိုက္ဆိုင္လို႔ျဖစ္လာတာ တစ္ခုမွမရွိပါဘူး။ ဘုရားသခင္က ဘာကိုပဲလုပ္လုပ္ က်ေနာ္တို႔အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး
လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
အခုပဲၾကည့္ေလ ...... သခင္ေယရႈက ဒီေရတြင္းနားေရာက္ခါမွ
အခ်ိန္မေတာ္ႀကီး ထိုင္ေနတယ္။ က်ေနာ္တို႔အတြက္ တကယ့္ကို ၀မ္းေျမာက္စရာအခ်က္ပါ။
က်ေနာ္တို႔ေတြနားတဲ့အခ်ိန္မွာေတာင္ သခင္ေယရႈက လူတစ္ေယာက္အတြက္ အခ်ိန္မေတာ္ႀကီးမွာ ထိုင္ေစာင့္ေနပါတယ္။ သခင္ေယရႈက နားတာေတာင္မွ က်ေနာ္တို႔အတြက္ အက်ိဳးရွိမွ နားပါတယ္။
အဲဒီေလာက္ေမတၱာထားတတ္တဲ့ ေယရႈနဲ႔ ရွမာရိမိန္းမတို႔ ေရတြင္းမွာ ဆံုၾကတဲ့အခါ -
သခင္ေယရႈက ေရေတာင္းေသာက္ပါတယ္။ ေယာ ၄း ၇
အဲဒီအခ်ိန္မွာ တပည့္ေတာ္ေတြက စားစရာ၀ယ္ဖို႔ ၿမိဳ႕ထဲကိုသြားေနၾကပါတယ္။ ေယာ ၄း ၈
သခင္ေယရႈလုိ တန္ခိုးေတာ္ႀကီးမားလွတဲ့သူ၊ နိမိတ္လကၡဏာအလံုးစံုကို ျပဳႏိုင္သူက ဘာေၾကာင့္မ်ား
တပည့္ေတာ္ေတြ စားစရာ၀ယ္ဖို႔သြားတာကို မတားဘဲ မိန္းမတစ္ေယာက္ဆီမွာ ေရေတာင္းေသာက္ရတာလဲ။
တကယ္ဆို သခင္ေယရႈဟာ မုန္႔(၅)လံုး၊ ငါး(၂)ေကာင္အားျဖင့္ မိန္းမႏွင့္ ကေလးမပါဘဲ
ေယာက်ၤား(၅၀၀၀)ေလာက္ကိုတစ္ႀကိမ္၊ မုန္႔(၇)လံုးႏွင့္ ငါးေလးအနည္းငယ္အားျဖင့္ မိန္းမနဲ႔ကေလးေတြကို
ထည့္မေရဘဲ ေယာက်ၤား(၄၀၀၀)ကို တစ္ႀကိမ္ ေလာက္ငွေအာင္ေကၽြးခဲ့ဖူးပါတယ္။
မႆဲ ၁၄း ၁၃-၂၁၊ မႆဲ ၁၅း ၃၂- ၃၈
တစ္ခါတရံမွာ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕၀ိညာဥ္ေရးရာေကာင္းခ်ီးအတြက္
သခင္ေယရႈဟာ နိမိတ္လကၡဏာကို ေဖာေဖာသီသီ မျပဳဘဲ ေနေလ့ရွိပါတယ္။
သခင္ေယရႈက အဲဒီလိုေရေတာင္းေသာက္တဲ့အခါ ရွမာရိမိန္းမက ဘယ္လိုတံု႔ျပန္သလဲဆိုေတာ့-
ယုဒလူျဖစ္တဲ့ရွင္က က်မလိုရွမာရိမိန္းမဆီမွာ ဘာျဖစ္လို႔ေရလာေတာင္းေသာက္ရတာလဲ ... တဲ့။ ေယာ ၄း ၉
ရွမာရိမိန္းမရဲ့စကားကို သခင္ေယရႈက ဘယ္လိုျပန္ေျဖသလဲဆိုတာ ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္။
ဘုရားသခင္ရဲ့ေက်းဇူးေတာ္ကို၄င္း၊ အခုေရေတာင္းေသာက္တဲ့သူဟာ ဘယ္သူျဖစ္တယ္ဆိုတာကို၄င္း
သင္သိမယ္ဆိုရင္ ထိုသူကိုေတာင္းလိမ့္မယ္ .... တဲ့။ ေယာ ၄း ၁၀
ဘုရားသခင္ရဲ့ေက်းဇူးေတာ္ကိုမသိ၊ သခင္ေယရႈကိုမသိရင္ လူေတြက ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ သန္႔ရွင္းျခင္း၊
အစရွိတဲ့အရာေတြကို ဘုရားကိုေပးၿပီး ဘုရားဆီက ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာနဲ႔ လဲလွယ္ယူခ်င္ၾကသလို
လူမ်ိဳးစြဲေတြရွိေနတတ္ၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဘုရားသခင္ရဲ့ေက်းဇူးေတာ္နဲ႔
သခင္ေယရႈကိုသိကၽြမ္းမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ဟာ ဘုရားနဲ႔ အလဲအလွယ္လုပ္ေသာသူေတြမဟုတ္ေတာ့ဘဲ
ေတာင္းခံျခင္း/ တစ္နည္းအားျဖင့္ ဆုေတာင္းျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ဆီက ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာေတြကိုု အခမဲ့ရယူေနၾကသူေတြသာျဖစ္ပါတယ္။ သခင္ေယရႈအားျဖင့္ လူမ်ိဳးေရးအစြဲေတြပေပ်ာက္သြားပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔က လူတစ္ေေယာက္ရဲ့ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာခံစားရ/မရနဲ႔ ထာ၀ရအသက္ရ/မရကို
အေျခအေနေပၚမွာ မူတည္ၿပီး ဆံုးျဖတ္တတ္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာလည္း ရွမာရိမိန္းမက သခင္ေယရႈက
ေရေပးမယ္ဆိုတဲ့စကားကိုု ေရခပ္စရာပါ/ မပါနဲ႔ ခ်ိန္ထိုးၿပီး ဆံုးျဖတ္တာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ ေယာ ၄း ၁၁
တကယ္ေတာ့ သခင္ေယရႈဟာ ခပ္စရာရွိမွ ေရေပးႏိုင္ေသာသူ/ တနည္းအားျဖင့္ အေျခအေနေပးမွ အလုပ္လုပ္ေသာသူမဟုတ္ပါဘူး။ မျဖစ္ႏိုင္ေသာအေျခအေနမွာ အလုပ္လုပ္ေသာဘုရားျဖစ္ပါတယ္။
ဒါတင္မကေသးပါဘူး။ ရွမာရိမိန္းမက သခင္ေယရႈကို သခင္ဟာ ငါတို႔အဘယာကုပ္ထက္
ႀကီးျမတ္သလား လို႔လည္း ေမးပါေသးတယ္။ က်ေနာ္တို႔ လူေတြက မိမိသိေသာအရာ၊ မိမိစြဲကိုင္ေသာအရာေတြနဲ႔ ဘုရားသခင္ကို ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ဆႏၵရွိေၾကာင္းကို
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္က ေဖာ္ျပေပးထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီလိုစကားေျပာၾကရင္း သခင္ေယရႈက ရွမာရိမိန္းမကို အသက္ေရကိုေပးမယ္လို႔ေျပာတဲ့အျပင္ အဲဒီမိန္းမရဲ႕ ဘ၀အေျခအေနကိုပါ ေဖာ္ထုတ္ျပလိုက္ၿပီး သူရဲ႕လင္ကိုပါသြားေခၚလာခဲ့ဖို႔ေျပာပါတယ္။ ေယာ ၄း ၁၆- ၁၈
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ဖံုးဖိထားတဲ့အျပစ္ေတြကို သခင္ေယရႈရဲ႕အျပစ္လႊတ္ျခင္းက လံုေလာက္ေအာင္
ေက်းဇူးႀကီးမားတဲ့အျပင္ ေနာက္ထပ္အျပစ္သားေတြရွိရင္လည္း ေခၚခဲ့လိုက္ပါဦး၊ ငါ့ရဲ႕ေမတၱာတရားက
ဘယ္ေတာ့မွ ေပးလို႔မကုန္ပါဘူးလို႔ သခင္ေယရႈက ဒီေနရာမွာ ေၾကျငာလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
မိတ္ေဆြ ခင္ဗ်ားဘယ္ေလာက္အျပစ္မ်ားမ်ား သခင္ေယရႈရဲ႕ခြင့္လႊတ္ျခင္းက ခင္ဗ်ားအတြက္ေလာက္ငွရံုမကဘဲ ပိုေတာင္ပိုေနပါေသးတယ္။
ရွမာရိမိန္းမဟာ သခင္ေယရႈရဲ႕ အျပစ္လႊတ္ျခင္းကို ခံစားလိုက္ရတဲ့အခါ သူယူလာတဲ့ေရအိုးကိုထားခဲ့ၿပီး
ၿမိဳ႕ထဲျပန္ၿပီး ေတြ႔သမွ်လူေတြကို သခင္ယရႈက သူ႕အျပစ္ရွိသမွ်ကို ေဖာ္ျပႏိုင္တဲ့အေၾကာင္းေျပာပါေတာ့တယ္။
ဘုရားသခင္ရဲ႕ေမတၱာနဲ႔ တကယ္ပဲထိေတြ႔သြားၾကသူမွန္ရင္ အရင္က မိမိစြဲကိုင္လာတဲ့အရာေတြကို
အလိုအေလ်ာက္ စြန္႔လႊတ္ထားႏိုင္တာကိုေတြ႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေယာ၄း ၂၈
ုခင္ဗ်ားရဲ႕အရင္က အိုးမပါရင္ ေရမပါဘူး/ ေကာင္းတာလုပ္မွ ေကာင္းတာရမယ္ဆိုတဲ့အယူအဆေတြ၊
လူမ်ိဳးစြဲေတြ၊ ဂိုဏ္းဂနစြဲေတြထားခဲ့လိုက္ပါ။ အဲဒါကို ဘုရားသခင္အလိုရွိေနပါတယ္။
ဒီႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းက သင္ဘယ္ႏွႀကိမ္ပဲမွားခဲ့ .. မွားခဲ့ သခင္ေယရႈရဲ႕အျပစ္လႊတ္ျခင္းက
အဲဒီမွားယြင္းမႈေတြထက္ ပိုတယ္လို႔ ေဖာ္ျပေပးေနျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေလာကမွာ သခင္ေယရႈရဲ႕ခြင့္လႊတ္ျခင္းထက္ပိုၿပီး ဘယ္သူမွ အျပစ္မမ်ားပါဘူး။
လူတိုင္းအတြက္ သူ႔ရဲ႕ေမတၱာက လံုေလာက္တဲ့အျပင္ ပိုလွ်ံေနပါတယ္။
ဒီႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္စကားေျပာပါေစ။


0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites