လဲေသာ္လည္း …. မဆံုးရာ



က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ဘ၀မွာ ေနာက္က်သြားၿပီ၊ ျဖစ္ႏိုင္စရာမရွိေတာ့ဘူးလို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ခံစားခဲ့ဖူးမယ္ထင္ပါတယ္။ အခ်ိန္ကာလဆိုတဲ့ ႏိႈင္းရ တစ္ခုအတြင္းမွာ က်င္လည္ေနၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔ေတြအတြက္ အခ်ိန္ဟာ တကယ့္ကို အေရးႀကီးလွတဲ့အေျဖေတြ၊ ရလဒ္ေတြ၊ ေအာင္ျမင္မႈေတြ၊ ရာဇ၀င္သမိုင္းေတြကို ပံုေဖာ္ထုဆစ္ေပးခဲ့တဲ့ ပန္းပုဆရာတစ္ဆူလို႔ ေျပာရင္ လြန္မယ္မထင္ပါဘူး။ သမၼာက်မ္းစာကိုၾကည့္တဲ့အခါ အခ်ိန္းအခ်က္ျပဳႏိုင္မယ့္ ေန႔ရက္ေတြ၊ ကာလေတြ ေပၚေပါက္ လာဖို႔ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ဘုရားသခင္က မိုးေကာင္းကင္မ်က္ႏွာက်က္မွာ အလင္းအိမ္ကို ဖန္ဆင္းခဲ့တယ္ဆိုတာကို ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကမာၻ ၁း ၁၄
ဒီေနရာမွာ က်ေနာ္တို႔ေတြ နားလည္ဖို႔ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္တစ္ခ်က္ ရွိပါတယ္။ ဘုရားသခင္ဟာ အခ်ိန္ကာလရဲ႕ ေဘာင္အတြင္းမွာ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ဘုရားမဟုတ္သလို အခ်ိန္ကာလ အပိုင္းအျခားတစ္ခုအလြန္မွာ ေပ်ာက္ပ်က္သြားတဲ့ ဘုရားလည္းမဟုတ္ဘူးဆိုတာပါပဲ။ ဘုရားသခင္ဟာ အခ်ိန္ကာလရဲ႕ အုပ္စုိးမႈေအာက္မွာ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့သူမဟုတ္ဘဲ အခ်ိန္ကာလကိုေတာင္ ဖန္ဆင္းခဲ့တဲ့သူ တစ္နည္းအားျဖင့္ အခ်ိန္ကာလကို အုပ္စိုးေစခိုင္းေသာသူ ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ လူသားကေတာ့ အခ်ိန္ကာလရဲ႕ အကန္႔အသတ္ေအာက္မွာ အတိုင္းအတာတစ္ခုအတြင္း အသက္ရွင္ၿပီးတဲ့ေနာက္ အဲဒီ အခ်ိန္ကာလအလြန္မွာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားၾကသူေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔လို ပုထုဇဥ္လူသားေတြအတြက္ အခ်ိန္ ဆိုတာ သိပ္ကိုအေရးႀကီးတဲ့အရာျဖစ္သလို အႏိုင္ကေန အ႐ံႈးျဖစ္သြားေအာင္၊ အလင္းကေန အေမွာင္ျဖစ္သြားေအာင္ကို တတ္စြမ္းႏိုင္ေပမယ့္ ဘုရားသခင္အတြက္ေတာ့ အခ်ိန္ဆုိတဲ့ ႏိႈင္းရသေဘာတရားက အေရးမႀကီးပါဘူး။ က်ေနာ္အခုလို စကားပလႅင္ခံေနရတာက ဘုရားသခင္ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ အခ်ိန္ေနာက္မက်ဘူး ဆုိတာကို ဒီတရားေဟာခ်က္ကို ဖတ္ေနတဲ့ မိတ္ေဆြကို နားလည္ေစခ်င္တာေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္။
က်ေနာ္တို႔ေတြရဲ႕ ဘ၀မွာ တစ္ခါတေလက်ေတာ့ လက္ရွိအေျခအေနနဲ႔ အခ်ိန္အခါကို ထည့္တြက္စဥ္းစားၾကည့္ရင္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အရမ္းကိုေနာက္က်ေနၿပီဆိုတဲ့ အေျဖမ်ိဳးကို အသိစိတ္က တပ္အပ္သိေနတတ္သလို၊ အေတြ႔အႀကံဳနဲ႔ သိထားတတ္ထားတဲ့ပညာေတြအရ ခ်င့္ခ်ိန္ၾကည့္ျပန္ေတာ့လည္း မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးဆုိတဲ့ အေျဖက ေျမႀကီးလက္ခတ္ မလြဲေအာင္ကို ေသခ်ာေနပါတယ္။ အဲလိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ က်ေနာ္တို႔ေတြ ဘယ္လိုယံုၾကည္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႔ ဘုရားသခင္ရဲ႕ တတ္စြမ္းႏိုင္ျခင္းအေပၚမွာ ရပ္တည္ၾကမွာလဲ။ ဘယ္လိုစိတ္ခ်မႈမ်ိဳးနဲ႔ ပကတိအေျခအေနကို ဆန္႔က်င္ၿပီး ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ ကို ၀န္ခံၾကမွာလဲဆိုတာ သိပ္ကို အေရးႀကီးပါတယ္။ အဲဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးကို နဖူးေတြ႔၊ ဒူးေတြ႔ ႀကံဳခဲ့ဖူးတဲ့လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္တာကေန က်ေနာ္တို႔ေတြ သင္ခန္းစာယူၾကည့္ၾကရေအာင္ဗ်ာ။
ထာ၀ရဘုရားကလည္း အခ်င္းလူသား ဤအ႐ိုးတို႔သည္ အသက္ရွင္ႏိုင္သေလာဟု ေမးေတာ္မူလွ်င္ ငါက    အိုအရွင္ ထာ၀ရဘုရား ကိုယ္ေတာ္သိေတာ္မူသည္ဟု ေလွ်ာက္ေလ၏။ ေယဇေက်လ ၃၇း ၃
ဒီအျဖစ္အပ်က္ကိုၾကည့္တဲ့အခါ ဘုရားသခင္က ပေရာဖက္ေယဇေက်လကို အ႐ိုးေတြနဲ႔ျပည့္ႏွက္ေနတဲ့ ခ်ိဳင့္၀ွမ္းတစ္ခုဆီကို ေခၚသြားၿပီးတဲ့ေနာက္ အဲဒီအ႐ိုးေတြဟာ အသက္ရွင္ႏိုင္သလားလို႔ ေမးပါတယ္။ ဒီေမးခြန္းကို ပေရာဖက္ ေယဇေက်လျပန္ေျဖပံုကို ၾကည့္ၿပီး က်ေနာ္ဆင္ျခင္မိတာ(၂)ခ်က္ရွိပါတယ္။
၁။ ကိုယ့္မ်က္စိေ႐ွ႕မွာေတြ႔ျမင္ေနရတဲ့ လက္ရွိအေျခအေနကိုၾကည့္ရင္ အ႐ိုးေတြက အေတာ့္ကို ၾကာျမင့္ေနၿပီျဖစ္လို႔ ေျခာက္ေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ၃၇း ၂
အေျခအေနနဲ႔ အခ်ိန္အခါအရ အသက္ရွင္ဖို႔ဆိုတာ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့တာ ေသခ်ာေနပါၿပီဆိုတာ ေတာ္႐ံုတန္႐ံုနလပိန္းတံုးေတာင္ နားလည္ပါတယ္။
အဲဒီေမးခြန္းမ်ိဳးကို က်ေနာ္တို႔ကို ေမးခဲ့ရင္ က်ေနာ္တို႔ဘက္က ျပန္ေျဖႏိုင္တဲ့အေျဖ(၂)မ်ိဳးက (၁) မရွင္ႏိုင္ဘူး (၂) ရွင္ႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ ကြဲျပားျခားနားတဲ့အေျဖ ထြက္လာႏိုင္ပါတယ္။ မရွင္ႏိုင္ဘူးလို႔ ေျဖခဲ့ရင္ က်ေနာ္တို႔ေတြရဲ႕ အေျဖဟာ လက္ရွိအေျခအေနကို ထည့္တြက္စဥ္းစားထားတဲ့ ပါးနပ္နားလည္မႈကေန ေပၚထြက္လာတဲ့အေျဖ ျဖစ္ပါတယ္။ တနည္းအားျဖင့္ မိမိရဲ႕သိနားလည္ျခင္းအေပၚမွာ မူတည္တဲ့အေျဖလို႔ ေျပာရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ရွင္ႏိုင္တယ္လို႔ ေျဖခဲ့ရင္လည္း က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ယံုၾကည္ျခင္းအေပၚမွာ မူတည္တဲ့အေျဖမ်ိဳးျဖစ္ေနႏိုင္ပါတယ္။ ယံုၾကည္သူေတြမွာရွိေနတတ္တဲ့ ေရာဂါတစ္မ်ိဳးက ယံုၾကည္ျခင္းေရာဂါ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ႕အလိုေတာ္က ဘာမွန္းမသိဘဲ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ စြတ္ယံုေနတတ္တာ၊ ဘုရားမပါဘဲ ကိုယ္လိုခ်င္ရာကို စိတ္စြဲၿပီး ဇြတ္ယံုေနတာကို ဆိုလိုတာပါ။
ပေရာဖက္ေယဇေက်လကေတာ့ အဲဒီလိုအေျခအေနႏွစ္မ်ိဳးလံုးနဲ႔ မပတ္သက္တဲ့အေျဖကို ေပးသြားပါတယ္။
အိုအရွင္ထာဝရဘုရား၊  ကိုယ္ေတာ္သိေတာ္မူသည္ဟု ေလွ်ာက္ေလ၏၊
ပေရာဖက္ေယဇေက်လရဲ႕အေျဖက လက္ရွိအေျခအေနေပၚမွာ ရပ္တည္တာမ်ိဳးမဟုတ္သလို သူရဲ႕ သိနားလည္ျခင္း အေပၚမွာ ရပ္တည္တာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕အသက္တာမွာ သဘာ၀လြန္နိမိတ္လကၡဏာေတြနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ ခင္ဗ်ားသိတာ၊ မသိတာထက္ ဘုရားသခင္သိတာကို နားလည္ၿပီး ရပ္တည္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕အသက္တာမွာ ဘုရားသခင္မပါဘဲ ကိုယ့္ဟာကိုယ္သိ၊ ကိုယ့္ဟာကိုယ္တတ္ေနခဲ့ၾကတာ ဘယ္ႏွႀကိမ္ေတာင္ ရွိခဲ့ဖူးၿပီလဲ။ ျပႆနာအခက္အခဲအေပၚမွာ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ သိျခင္း၊ ယံုၾကည္ျခင္းထက္ ဘုရားသခင္၌ပံုအပ္ထားတာက ပိုၿပီး အဆင္ေျပလြယ္ကူပါတယ္။ ပေရာဖက္ေယဇေက်လရဲ႕အေျဖက သိပ္ကို႐ိုးရွင္းၿပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါးရွိတဲ့အေျဖျဖစ္ပါတယ္။ ငါယံုၾကည္တယ္၊ ငါယံုၾကည္တယ္ … လို႔ ဖ်စ္ညွစ္ၿပီး ၀န္ခံေနတာထက္စာရင္ ဘုရားသခင္ဆီမွာ ကိုယ္ေတာ္သိပါတယ္လို႔ ပံုအပ္လိုက္တာက ပိုၿပီး ျမန္ဆန္လြယ္ကူတဲ့ ေျဖရွင္းနည္းျဖစ္ပါတယ္။
မွာထားေတာ္မူသည္အတိုင္း ငါသည္ ပေရာဖက္ျပဳ၏။ ပေရာဖက္ျပဳစဥ္တြင္ အသံျမည္၏။ လႈပ္ရွားျခင္းလည္းရွိ၏။ အ႐ိုးတို႔သည္ တခုအနီးသို႔တခု ခ်ဥ္းကပ္ၾက၏။ ၃၇း ၇
အခုလို အေျခအေနမ်ိဳးျဖစ္မလာခင္မွာ အ႐ိုးေတြဟာ ဟိုတစ္ေခ်ာင္း ဒီတစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ တစစီျပန္႔က်ဲေနတာျဖစ္ပါတယ္။ လက္ဖ်ံ႐ိုးကတစ္ေနရာ၊ ေျခသလံုးကတစ္ေနရာ၊ နံ႐ိုးကတစ္ေနရာ၊ ေမး႐ိုးကတစ္ေနရာ … အဲဒီလိုျမင္ကြင္းကို ျမင္ေယာင္ၾကည့္ရတာ အေတာ့္ကို ပရမ္းပတာဆန္လြန္းလွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘုရားသခင္မိန္႔မွာထားတဲ့အတိုင္း ျပဳတ့ဲအခါ အ႐ိုးေတြဟာ တစ္ေခ်ာင္းရွိရာကို တစ္ေခ်ာင္း ခ်ဥ္းကပ္လာၾကတယ္လို႔ က်မ္းစာကဆိုထားပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ယံုၾကည္သူေတြဟာလည္း ကိုယ့္ဟာကိုယ္ တစ္ဦးေကာင္း၊ တစ္ေယာက္ေကာင္းရပ္တည္မယ္ဆိုရင္ ဘာမွ သံုးစားလို႔မရတဲ့ အ႐ိုးေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ေတြအားလံုး တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦးခ်ိတ္ဆက္ပူးေပါင္းတဲ့အခါမွ ရပ္တည္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ယံုၾကည္သူအသက္တာမွာ မိတ္သဟာယဖြဲ႔ျခင္းဆိုတာ သိပ္ကိုအေရးႀကီးပါတယ္။ ဘုရားသခင္နဲ႔မိတ္သဟာယ၊ ယံုၾကည္သူအခ်င္းခ်င္းမိတ္သဟာယဆိုတဲ့ အပိုင္းႏွစ္ပိုင္းလံုးက အသက္တာအတြက္ မရွိမျဖစ္ အစိတ္အပိုင္းျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ေတြ ဘုရားသခင္အားျဖင့္ မိတ္သဟာယဖြဲ႔ၾကတဲ့အခါ သူ႔ဟာသူတကြဲတျပားရပ္တည္ရင္ ဘာမွသံုးစားလို႔မရတဲ့ အ႐ိုးေတြဟာ တစ္ေခ်ာင္းကိုတစ္ေခ်ာင္းခ်ဥ္းကပ္ၿပီး အျပန္အလွန္ အမွီသဟဲျပဳျခင္း၊ ကူညီမစအားေပးျခင္းတို႔ ျဖစ္ေပၚလာ ၾကပါတယ္။
ငါၾကည့္႐ႈစဥ္တြင္ အေၾကာတို႔သည္ေပၚလာ၍ အသားလည္းတက္၏။ အေရလည္းဖံုးလႊမ္း၏။ သို႔ရာတြင္ အသက္မရွိေသး။ ၃၇း ၈
အထက္ပါက်မ္းပိုဒ္မွာ ၾကည့္တဲ့အခါ အ႐ိုးေတြဟာ တစ္ေခ်ာင္းနဲ႔တစ္ေခ်ာင္း ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး ဆက္စပ္လိုက္တဲ့အခါ အေၾကာေတြ၊ အသားေတြ တက္လာၿပီး ျပည့္ျပည့္ၿဖိဳးၿဖိဳး ျဖစ္လာတာကိုေတြ႔ရေပမယ့္ အသက္မရွင္ေသးဘူးလို႔ ဆိုထားပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ေတြရဲ႕ မိတ္သဟာယဖြဲ႔ျခင္း၊ အတူတကြလက္တြဲလုပ္ေဆာင္ျခင္းေတြဟာလည္း တခါတရံမွာ အဲဒီလိုပဲ အသက္မပါတဲ့စုစည္းျခင္းမ်ိဳး ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ စုေ၀းျခင္းေတြမွာ အသက္ပါဖို႔ ဘာလိုအပ္ပါသလဲ။ ဆက္ေလ့လာၾကည့္ၾကရေအာင္ဗ်ာ။
မွာထားေတာ္မူသည့္အတိုင္း ငါသည္ ပေရာဖက္ျပဳ၍ ေလသည္ သူတို႔အထဲသို႔၀င္သျဖင့္ သူတို႔သည္ အသက္ရွင္၍ အလြန္မ်ားေသာ ဗိုလ္ေျချဖစ္လ်က္ မတ္တပ္ေနၾက၏။ ၃၇း ၁၀
က်မ္းစာမွာ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ေအာက္ပါပံုေဆာင္ခ်က္ေတြနဲ႔လည္း ေဖာ္ျပတတ္တာကို သိထားဖို႔လိုပါတယ္။
သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္၏ပံုေဆာင္ခ်က္အမ်ဳိးမ်ဳိး

၁။ ခ်ဳိးငွက္ (Dove)
မာကု ၁း၁၀ ၊ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔ျခင္း၊ သန္႔ရွင္းျခင္း၊ ၿငိမ္သက္ျခင္းကို ပံုေဆာင္သည္။ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ေသာေၾကာင့္ လူတို႔၏ဆႏၵမပါဘဲ အဘယ္အမႈကိုမွ်မျပဳ။

၂။ ဆီ (Oil)
ထြက္ေျမာက္ ၂၉း၇၊ ၂၈း၄၁၊ လုကာ ၄း၁၈ ၊ ဆီႏွင့္လိမ္းသျဖင့္၊ ဆီကိုယူ၍ သူ၏ေခါင္းေပၚမွာေလာင္းသျဖင့္ ေဟာေျပာျခင္းငွါ ဘိသိက္ျခင္း

၃။ မီး (Fire)
တမန္ ၂း၁-၄၊ ဝတ္ျပဳ ၂း၂၄၊ ၁၀း၂၊ ၃ရာ ၁၈း၃၈-၃၉၊ ထြက္ ၃း၂။

၄။ ဝတ္ရံု (Clothes)
၄ရာ ၂း၈-၁၃၊ တမန္ ၁-၈

၅။ အာမခံပစၥည္း (Pledge, Ransom)
၂ေကာ ၁း၂၂

၆။ တံဆိပ္ (Seal)
၂ေကာ ၁း၂၂၊ မႆဲ ၂၇း၆၆၊ ဧဖက္ ၁း၁-၄

၇။ ေရ (Water)
ေယာ ၇း၃၇-၃၉၊ ၄း၁၉၊ ေယဇ ၃၆း၂၅-၂၇၊ ေဟရွာ ၁၂း၃၊ ေယာလ ၂း၂

၈။ ေလ (Wind)
ေယာ ၃း၈၊ ၁ေကာ ၁၂း၁၁

ဒီအခ်က္ေတြကိုၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ပံုေဆာင္ေဖာ္ျပတဲ့အခါမွာ ေလ ကိုလည္း အသံုးျပဳၿပီး က်မ္းစာကေဖာ္ျပတယ္ဆိုတာ သိရမွာျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ စုဖြဲ႔ျခင္း၊ စုေ၀းျခင္းအလယ္မွာ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္မပါေသးဘူးဆိုရင္ေတာ့ အသက္မရွိေသးဘူးလို႔ နားလည္သေဘာေပါက္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းေတြ၊ ေလဟာျပင္တရားပြဲေတြ၊ ရက္တို/ရက္ရွည္က်မ္းစာသင္တန္းေတြအားလံုးမွာ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္မပါဘူးဆိုရင္ေတာ့ ၀ိညာဥ္မပါတဲ့ အေသေကာင္ေတြ စုေ၀းေနျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္လို႔ ေျပာရင္ အခန္႔မသင့္ရင္ အ႐ိုက္ေတာင္ခံရႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါဟာ သမၼာတရားရဲ႕ဆိုလိုခ်က္အတိုင္း ေျပာတာျဖစ္ပါတယ္။ ေလက ၀င္ေရာက္ေနရာယူလိုက္တဲ့အခါ ခုနက ပေရာဖက္ေယဇေက်လျမင္ေနရတဲ့ အေသေကာင္ေတြဟာ အသက္ရွင္တဲ့ မ်ားစြာေသာဗိုလ္ေျခေတြျဖစ္လာတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔အသက္တာမွာလည္း ကိုယ့္မ်က္စိေ႐ွ႕မွာ ျမင္ေတြ႔ေနရတဲ့ အေသေကာင္ေတြ( က်ေနာ္တို႔ကိုယ္တိုင္လည္း ပါပါတယ္)ဟာလည္း သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္နဲ႔ ျပည့္၀လာတဲ့အခါ မ်ားစြာေသာဗိုလ္ေျခအျဖစ္ ထာ၀ရဘုရားအတြက္ တိုက္ႏိုင္ခိုက္ႏိုင္၊ လုပ္ႏိုင္ကိုင္ႏိုင္တဲ့ အားေကာင္းေမာင္းသန္ ယံုၾကည္သူေတြျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ အခ်ဳပ္အားျဖင့္ ေျပာရရင္ေတာ့ နံပါတ္(၁)အခ်က္အေနနဲ႔
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ အသက္တာမွာ ဘယ္ေတာ့မွ ေနာက္မက်ေသးပါဘူး။ ေအာင္ျမင္မႈရဖို႔အတြက္ အသက္နဲ႔ခႏၶာ ၿမဲေနေသးသေ႐ြ႕ လက္မေလွ်ာ့ပါနဲ႔။ က်ေနာ္တို႔ကိုးကြယ္တဲ့ဘုရားက ေျခာက္ေသြ႔ေနတ့ဲ အ႐ိုးေတြကိုေတာင္ အသက္ရွင္ေစႏိုင္တဲ့ ဘုရားျဖစ္ပါတယ္။
ယံုၾကည္သူအခ်င္းခ်င္း မိတ္သဟာယဖြဲ႔တဲ့ေနရာမွာလည္း သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ေနရာေပးပါ၊ ထံုးလမ္းစဥ္လာအရ စုေ၀းတာမ်ိဳးဆိုရင္ေတာ့ အသက္မရွိတဲ့စုေ၀းျခင္းသာျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ယံုၾကည္သူတိုင္းရဲ႕အသက္တာမွာ ဘုရားသခင္ရဲ႕ အနက္႐ႈိင္းဆံုးခ်စ္ျခင္းေမတၱာ၊ မ်ားစြာေသာေကာင္းႀကီးမဂၤလာနဲ႔ အျမင့္မားဆံုးမ်က္ႏွာသာေပးျခင္းကို ခံစားရရွိႏိုင္ၾကပါေစလို႔ ဆႏၵမြန္ျပဳရင္း ……

ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္
သမၼာအလင္း

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites